22.05.2016 00:25 TWİX - Sen Beni Nasıl Yiyeceksin?
@ulgenatakan:

@pnrozd burada iki farkli videoyu katman katman birleştirip senkronize etmeye calistim ama cekim sabit olmadigi icin birlesme cizgisi fark edilebilir oldu

3 yıl önce
@ulgenatakan:

@pnrozd sony vegas pro 13

3 yıl önce
@pnrozd:

Hangi programı kullandınız Video için

3 yıl önce
@ennes:

@ulgenatakan konuyla ilgili ayrıntılı bilgi almak istersen mr.ok a sor o söylesin gerçekleri. ondan sonra hile yapılıp yapılmadığı hakkında konuşursun.LİDERE SELAM DURUN .saygılar.

3 yıl önce
@ulgenatakan:

2 ocagi hatırladım @BANLANDI , hile yapıp kendini YAGmistin . :)

3 yıl önce
@ennes:

beni YAG kendini YAG 2 oCAG

3 yıl önce
@emrahozdmr:

Hep destek @emrahözdemir

3 yıl önce
@turkesmengenli.yag:

BEN NERDE KÜFÜRLÜ YORUM YAPMIŞIM?DŞXŞSİSŞZŞŞWŞ YA NEYSE 1.BELLİ, SİZ 2. BELİRLEYİN BİZ SİZE DÖNERİZ :)

3 yıl önce
@gulnur.baser:

Sen doğruluktan şaşma! Kötü söz sahibinindir! Küfür döner gelir kendine zarar verir insanın! Yüreği güzel özü doğru Atakan. Sen kötü ve küfürlü yorumlardan etkilenip moralini bozma! Yarışmak güzeldir. Ama insanları karalamak hoş bir davranış değildir!

3 yıl önce
@gulnur.baser:

Sen doğruluktan şaşma! Kötü söz sahibinindir! Küfür döner gelir kendine zarar verir insanın! Yüreği güzel özü doğru Atakan. Sen kötü ve küfürlü yorumlardan etkilenip moralini bozma! Yarışmak güzeldir. Ama insanları karalamak hoş bir davranış değildir!

3 yıl önce
@gulnur.baser:

Sen doğruluktan şaşma! Kötü söz sahibinindir! Küfür döner gelir kendine zarar verir insanın! Yüreği güzel özü doğru Atakan. Sen kötü ve küfürlü yorumlardan etkilenip moralini bozma! Yarışmak güzeldir. Ama insanları karalamak hoş bir davranış değildir!

3 yıl önce
@gulnur.baser:

Sen doğruluktan şaşma! Kötü söz sahibinindir! Küfür döner gelir kendine zarar verir insanın! Yüreği güzel özü doğru Atakan. Sen kötü ve küfürlü yorumlardan etkilenip moralini bozma! Yarışmak güzeldir. Ama insanları karalamak hoş bir davranış değildir!

3 yıl önce
@gulnur.baser:

Sen doğruluktan şaşma! Kötü söz sahibinindir! Küfür döner gelir kendine zarar verir insanın! Yüreği güzel özü doğru Atakan. Sen kötü ve küfürlü yorumlardan etkilenip moralini bozma! Yarışmak güzeldir. Ama insanları karalamak hoş bir davranış değildir!

3 yıl önce
@ennes:

@ulgenatakan 2 ocak ı hatırladın mı?

3 yıl önce
@ulgenatakan:

Kendi videomun hakimiyetini kaybettim :D neler oluyor

3 yıl önce
@ozkanucar35:

Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla

3 yıl önce
@merhabaa:

Bir düş gördüm geçenlerde, görmez olsaydım ah olsaydım.

3 yıl önce
@cemalaydin96:

O klavyeyi yavaşça yere bırak evlat ! -.-

3 yıl önce
@kamilcakmak96:

Istanbul'u dinliyorum gözlerim kapalı , gözlerimi bir açtım. Cüzdan yok !

3 yıl önce
@akanonur:

Ben yağmur yüklü bir bulutum kime çarpsam ağlarım

3 yıl önce
@rifki_tarak:

54>41

3 yıl önce
@ulgenatakan:

Küfürlü yorumlarınıza laf ettik Türkeş, 2500 kişilikte olsanız gereksiz küfrediyorsunuz. Başka bir videoyu destekleyip yanlışlıkla 200 kişi bunu beğeniyorsa bence o 2500 kişiye et küfürlü yorumunu

3 yıl önce
@zahirim:

tatanga oleey

3 yıl önce
@zahirim:

bakkal amca bakkal amca YAGIYİ VAR Mİ? ŞEKERİ vAR Mİ? Unuyi VAR Mİ? ne duruyorsun.... HELVA YAPSANA HELVA YAPSANAA

3 yıl önce
@furkansusuz:

Türkeş haklı dağılın

3 yıl önce
@turkesmengenli.yag:

REKLAMA YAPILAN BEĞENİNİN YARISI YER ALTI GRUP TARAFINDAN YAPILMIŞ YANLIŞLIKLADA OLSA AMA BURDAKİ ŞAHISLAR YAG A LAF ATIYOR. 2.500 KİŞİLİK GRUBA KAFA TUTMAYIN SİZE KİMSE KÖTÜ LAF ETMEDİ HADİ SELAMETLE

3 yıl önce
@muratzamyil:

Atakan kardeşim başarılarının devamını diliyorum

3 yıl önce
@mustafagezginnn:

3-5 tane ergenin yaptigi YAG yorumundan mi korkucaz?!? Atakan Ulgen'e tam destek hep destek!!

3 yıl önce
@ennes:

BU REKLAM YAG DEĞİLDİR.

3 yıl önce
@muratterenn:

YER ALTI GRUP BURASI DEGIL

3 yıl önce
@savasozmen:

NO DESTEK MUSTAFAYA TAM DESTEK YAG SAKIN BU VİDEO DEĞİL HA MUSTAFA YENİGELDİ

3 yıl önce
@ennes:

BEYLER ANIL ABİNİN DEDİĞİ BU DEGİL BEĞENMEYİN.

3 yıl önce
@emrahozdmr:

Tam destek :))

3 yıl önce
@erdoli:

KOÇ ÜNİVERSİTESİ SENİNLE!

3 yıl önce
@mesutogluhamza:

Her yerdeyiz!

3 yıl önce
@soygan2016:

@SUKRUGUMUSTAS beğeniyoruz.

3 yıl önce
@asmalimescit89:

Hak eden video bu :) DESTEK

3 yıl önce
@naifenes:

destekk

3 yıl önce
@masteryodaanakin:

DESTEK!

3 yıl önce
@seviptesevindik.mi:

destek veriyoruz

3 yıl önce
@kemalozdemir:

hadi destek

3 yıl önce
@protiel15:

İttifak !

3 yıl önce
@suleymanayten:

destek topluyoruz millet

3 yıl önce
@alicebeci:

Arkadaşlarınıza da haber verin gelsin herkes

3 yıl önce
@alicebeci:

Haydi gençler

3 yıl önce
@dayican:

devam devam

3 yıl önce
@ecemelek:

deteğe devammm

3 yıl önce
@istanbuluni:

Hakeden video bu

3 yıl önce
@muratozdemir:

desteğe devammmmmmmmmmmm

3 yıl önce
@trolll:

haydi desteğe devam

3 yıl önce
@zehracimen:

tkrr beğendmm

3 yıl önce
@murattas:

inşallah 1. olursun :)

3 yıl önce
@delicidelici:

hep destek

3 yıl önce
@fermanturgut:

bırakmak yok :)

3 yıl önce
@gelartik:

tam destek

3 yıl önce
@greenblue:

destek

3 yıl önce
@barismert:

destek

3 yıl önce
@hamdiozdemir:

Desteğe devamm :)

3 yıl önce
@ayhanyilmaz:

Hamdi Özdemir

3 yıl önce
@ahmetozcelik:

hamdi ozdemir

3 yıl önce
@sevalturan:

@emrahözdemir destek begendim.

3 yıl önce
@firatturan:

@emrahözdemir destek begendim.

3 yıl önce
@zehracimen:

@hamdiözdemir beğendim bak :))

3 yıl önce
@naifenes:

beğendim devamı gelecek @emrahözdemir

3 yıl önce
@ecemelek:

@emrahözdemir beğendim

3 yıl önce
@huseyintekin55:

beğendim @emrahözdemir destek verecez

3 yıl önce
@fermanturgut:

desteğe geldik

3 yıl önce
@seviptesevindik.mi:

beğendik abi desteğe devam @hamdiözdemir

3 yıl önce
@ulgenatakan:

hepinize tek tek teşekkür ediyorum :) sizlerin videolari vitrine çıktığında benim destegimde sizlerle olacak :)

3 yıl önce
@suleymanayten:

@hamdiözdemir beğendik

3 yıl önce
@dayican:

@hamdiözdemir destekliyoruz

3 yıl önce
@muratozdemir:

yönetmenim @hamdiözdemir burdayız saygılar :)

3 yıl önce
@murattas:

desteğe devam @hamdiözdemir

3 yıl önce
@delicidelici:

geldik abicim @hamdiözdemir

3 yıl önce
@gelartik:

@hamdiözdemir abi beğendim

3 yıl önce
@greenblue:

@hamdiözdemir çağırdı geldik

3 yıl önce
@barismert:

desteğe geldik @hamdiözdemir varsa tamamdır bu iş

3 yıl önce
@emrahozdmr:

Hamdi Özdemir ile birlikte sonuna kadar Destekliyoruz seni

3 yıl önce
@sukrugumustas:

@hamdiözdemir abi ben de bir kazanan ve @ulgenatakan ın ekininden birisi olarak sana destek vereceğimi bildiririm :D :D

3 yıl önce
@ulgenatakan:

@hamdiözdemir teşekkürler :) umarım sonuç istediğimiz gibi olur

3 yıl önce
@hamdiozdemir:

yag bu siteyi bozdu yorumlara bakarmısınız! sitenin bunları banlaması lazım! sana destek verecez @ulgenatakan

3 yıl önce
@ahmetkaya46:

GERI DON YAG BURASI DEGILK

3 yıl önce
@fatihdogacyag:

YERALTI KENDİNE GEK

3 yıl önce
@ulgenatakan:

tamam arkadaşlar bir videoyu destekliyor olabilirsiniz ama kufretmeye gerek yok

3 yıl önce
@muratterenn:

HERKEZ FURKANYENİGELDİİYE

3 yıl önce
@muratterenn:

beyler YER ALTI GRUP BURAYA ATMAYIN

3 yıl önce
@onur.sevgi:

yapacaginiz yerlestirmenin ...

3 yıl önce
@harunyurdal1:

kufur etsek yorumlara acaba iptal olurmu

3 yıl önce
@melihdiri7:

ulan bunu degil lan YERALTI grup toplanin gidiyoruz FURKANYENIGELDIYE

3 yıl önce
@muhammetsagiroglu:

beyler Buraya destek vermeyin

3 yıl önce
@savasozmen:

LAN YER ALTINDAN GELİPDE BEĞENEN HERKESE ANIIL ABİ BAN ATCAK GERİ ÇEKİN LAN BEGENİYİ BU ADAM DEĞİL

3 yıl önce
@furkanyenigeldi:

rakibi şampiyon ettiniz aq

3 yıl önce
@furkanyenigeldi:

ulan bizim çocuklar buraya atmıyorsunuz olum sjjsjsjsjs

3 yıl önce
@ibrahimgedik:

YAG DEYIL BURRAAAAA

3 yıl önce
@mehmetcanakay:

BEYLER YÜKLENİN KIRMAYIN ANIL ABİYİ YAG WAS HEREEEEE

3 yıl önce
@ecepinarceliker:

YAAA ÇOK TATLI <3

3 yıl önce
@emir:

ulgen yag muhabbetiyle birinciliğe oturmusun şimdilik ;)tebrikler :)

3 yıl önce
@onurtaylanboylu:

BEYLER ANIL ABİNİN SÖYLEDİĞİ ASIL VİDEO BU YÜKLENİN BUNA BİRİNCİ YAPMAMIZ LAZIM

3 yıl önce
@gurkansendag:

YAG BURADA

3 yıl önce
@ozcanceylan:

hep destek tam destek :) @ulgenatakan

3 yıl önce
@ulgenatakan:

haydi arkadaşlar :) desteklerinizi bekliyorum

3 yıl önce
@masteryodaanakin:

Güç seninle olsun genç padawan !

3 yıl önce
@fatihdogacyag:

BEYLER YANLİS YER AMK BEĞENMEYİN SİKİCEM AMK

3 yıl önce
@mahmutyalmanci:

Yer ALTI gruptakiler

3 yıl önce
@mahmutyalmanci:

lan burası değil amk furkan yenigeldi yi begenceksiniz

3 yıl önce
@gorkemosmanusta:

YAG

3 yıl önce
@daghanmansur:

YAG <3

3 yıl önce
@ekk:

vay anasını

3 yıl önce
@ennes:

YAG DEĞİL BEĞENMEYİN SAKIIN FURKANYENİGELDİ Yİ BEĞENİN YÜKLEEEEENNNN

3 yıl önce
@atacolak:

@yeraltıgrup beyler FurkanYeniGeldi yi beğeneceksiniz aq burayı değil

3 yıl önce
@halilcelepci:

hay amk

3 yıl önce
@ulgenatakan:

bu videoda güzel arkadaslar :) begenebilirsiniz

3 yıl önce
@fatihdogacyag:

BEYLER ANİL ABİNİN DEDİGİ BURASİ DEĞİL BEĞENMEYİN AMK

3 yıl önce
@burakirga:

adami 1. yaocaniz mk buraya deil

3 yıl önce
@merttas:

BEYLER YANLIŞ ADRESTESİNİZ ANIL ABİNİN DEDİĞİ BU DEĞİL

3 yıl önce
@erayevgin:

YAG İS HERE

3 yıl önce
@ulgenatakan:

vallahi bende anlamadim @halilcelepci

3 yıl önce
@halilcelepci:

ooo buradami YAGG

3 yıl önce
@mahmutyalmanci:

YER ALTI GRUP !!

3 yıl önce
@ekk:

YAG BURADA!

3 yıl önce
@aliatalay:

eline sağlık :) @ulgenatakan

3 yıl önce
@kitteridge:

hold the door

3 yıl önce
@emrahozdmr:

güzel olmuş tebrikler ;)

3 yıl önce
@kristalkamera:

Hodor!

3 yıl önce
@trolll:

Kardeşim tebrikler :)

3 yıl önce

EN YENİLER